
Zmluvné podmienky
Údaje správcu servisu:
Korešpondenčná adresa sídla (pre vystavovanie faktúr):
Guitar shop nota, a.s.
Podhorie 83
013 18 Žilina
IČO: 65789098
TEL: + 421 907 092 019
Vážený zákazník!
Máte plné právo vrátiť nám tovar do siedmich pracovných dní od dátumu jeho doručenia, a to bez uvedenia dôvodu. Prosíme Vás len o to, aby ste nás vopred telefonicky alebo e-mailom informovali. Je dôležité, aby tovar nemal žiadne stopy užívania.
1. Osobné údaje
Otvárajúc si konto v internetovom obchode "guitarshopnota.meu.zoznam.sk" užívateľ zároveň súhlasí so zhromažďovaním, spracovávaním a využívaním údajov uvedených vo formulári firmou Guitar shop nota, a.s., so sídlom Podhorie 83, 013 18 Žilina, pre administratívne, štatistické a marketingové účely, v súlade so Zákonom č. 428/202 Z.z. o ochrane osobných údajov. V prípade uvádzaných osobných údajov - užívateľ vyjadruje súhlas so zhromažďovaním, spracovávaním a využívaním uvedených osobných údajov, vrátane elektronickej adresy, za účelom reklamy, prieskumu trhu, ako aj správania sa a preferencií nakupujúcich, pričom výsledky týchto výskumov slúžia pre potreby vylepšenia kvality skužieb poskytovaných správcom internetového obchodu, v súlade s právnou normou určujúcou poskytovanie služieb elektronickou cestou.
2. Poskytované záruky
Vážený zákazník!
Úprimne dúfame, že náš tovar v plnosti uspokojí Vaše očakávania. Aby náše gitary a príslušenstvo slúžilo čo najdlhšie a prinášali Vám úplnú spokojnosť, prosíme, aby ste sa oboznámili s inštrukciou obsluhy a záručnými podmienkami.
Záručné podmienky:
1/ Výrobca poskytuje zákonom stanovenú záručnú dobu trvajúcu počas dvoch rokov odo dňa doručenia tovaru.
2/ Chyby alebo poškodenie výrobku vzniknuté počas záručného obdobia je potrebné nahlásiť telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom tejto stránky.
3/ Po informovaní firmy Guitar shop nota,a.s. o chybnosti tovaru je povinnosťou kupujúceho doručiť tovar do sídla firmy.
4/ V prípade potvrdenia, že sa chyba nedá odstrániť, sa výrobca zaväzuje vymeniť tovar za iný, a to nový a nepoškodený tovar.
5/ Akékoľvek prerábanie tovaru, ako aj pokus samostatnej opravy chýb podľa vlastných možností spôsobí stratu záručnej ochrany.
6/ Záruka na tovar v našej ponuke nevylučuje, neobmedzuje ani neruší práva kupujúceho, vyplývajúceho zo zákona o zhode tovaru.
Vážený zákazník!
Ak si všimnete chybu u nás zakúpeného tovaru, ihneď nás, prosíme, informujte. Každý problém sa budeme snažiť vyriešiť rýchlo, ústretovo a odborne. Na všetok tovar zakúpený v internetovom obchode poskytujeme dvojročnú záruku. V prípade potvrdenia chybného výrobku prosíme o zaslanie tohto tovaru na adresu obchodu. Zároveň prosíme o potvrdenie vrátenie tovaru na našu adresu, e-mail alebo telefonicky.
Kontakt:
Guitar shop nota, a.s.
Podhorie 83
013 18 Žilina
tel. 0907 092 019
3. Zásielka
Objednaný tovar zasielame do 7 pracovných dní po pripísaní sumy na náš účet alebo po predložení objednávky. Zásielky sú vždy odosielané prioritne, spravidla prostredníctvom kuriérskych firiem.
Ak sa dodávka oneskoruje, prosíme, aby ste nás informovali a my budeme intervenovať u dovozcu. Náklady na doručenie sú 7,- € / kus, pri objemnejšom tovare 10,- € / kus.
Podrobné informácie o doručení a konečnej cene s dopravou získate už v etape nákupu výrobkov.
4. Formy platby
K dnešnému dňu je za tovar možné zaplatiť niekoľkými spôsobmi:
• prevodom na bankový účet vo VÚB banke: 1118887765/000
• na dobierku pri prevzatí zásielky kuriérovi.
Pre vylepšenie našich služieb pracujeme aj na ďalších možnostiach.
5. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)
5.1.Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.
5.2.Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").
5.3. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
5.4. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.
5.5. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
5.6. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
5.7. Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu so záručným listom resp. dokladom o zaplatení.
5.8. Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods. 2 zákona tak, že vyplní formulár na uplatnenie reklamácie a doručí ho predávajúcemu. Kupujúci je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa dá objektívne doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
a) doručenie písomného popisu reklamovanej vady na uplatnenie reklamácie od kupujúceho predávajúcemu,
b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu
c) doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru od kupujúceho predávajúcemu.
Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa nedá objektívne doručiť predávajúcemu, a ktorý je pevne zabudovaný začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
a) doručenie písomného popisu reklamovanej vady na uplatnenie reklamácie od kupujúceho predávajúcemu,
b) vykonanie obhliadky reklamovaného tovaru treťou osobou, určenou predávajúcim, ktorá o obhliadke vydá kupujúcemu písomné potvrdenie
c) doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru od kupujúceho predávajúcemu.
Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie. Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla predávajúceho, ak predávajúci neurčí inak (napr. dopraviť tovar priamo do servisného strediska).
5.9. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné; to neplatí, ak je na vykonanie opravy určená iná osoba v súlade s ust. § 18 ods. 2 zákona.
5.10. V mieste určenom podľa bodu 8.9 týchto všeobecných obchodných podmienok na prijímanie reklamácií je predávajúci povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s ust. § 18 ods. 3 zákona.
5.11. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
5.12. Predávajúci vydá v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme e-mailu alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť vady tovaru v súlade s ust. § 18 ods. 5 zákona.
5.13. Predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od začiatku reklamačného konania. V prípade, že predávajúci alebo tretia osoba, ktorá vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená, predávajúci zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe. V prípade, že odborné posúdenie bude obsahovať určenie neoprávnenosti reklamácie tovaru kupujúcim, určenie, že za vadu tvaru nezodpovedá predávajúci alebo že tovar nemá vady (ďalej len "neoprávnená reklamácia"), znáša kupujúci všetky náklady predávajúceho, tretej osoby vykonávajúcej servis tovaru a znalca, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osoby na reklamáciu a odborné posúdenie, najmä náklady na prepravu tovaru medzi kupujúcim, predávajúcim, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou a všetky náklady na vyhotovenie posúdenia reklamácie predávajúcim, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou (ďalej len "náklady z neoprávnenej reklamácie"), v lehote 30 dní od zaslania zoznamu nákladov z neoprávnenej reklamácie kupujúcemu na účet určený predávajúcim alebo v hotovosti.
5.14. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
5.15. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný, obdobný, s porovnateľnými technickými parametrami.
5.16. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
a) nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru,
b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
c) uplynutím záručnej doby tovaru,
d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
e) používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
f) neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
g) poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
h) poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
i) poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
j) neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
k) zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
5.17. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
5.18. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
5.19. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.
5.20. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
5.21. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. v prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
5.22. Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné.
5.23. Za neoprávnenú reklamáciu tovaru je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s prepravou tovaru do autorizovaného servisného strediska a náklady spojené zo zaslaním neoprávnenej reklamácie späť ku kupujúcemu.
5.24. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená nasledujúcim spôsobom:
a) predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo
b) predávajúci vadný tovar vymení (určenie spôsobu vybavenia reklamácie závisí na rozhodnutí predávajúceho a kupujúci sa nemôže určenia vybavenia svojej reklamácie domáhať).
5.25. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví reklamáciu:
a) výmenou tovaru za tovar iný funkčný rovnakých alebo lepších technických parametrov, alebo
b) v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar.
5.26. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie.
5.27. Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
5.28. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
5.29. Pre účely reklamácie sa za dobu, ktorá je považovaná za dobu, počas ktorej nemôže kupujúci riadne užívať tovar doba, počas ktorej po uzavretí kúpnej zmluvy nemôže kupujúci pre vady tovaru užívať tovar spolu viac ako 180 dní.
5.30. Oprávnenie kupujúceho na uplatnenie reklamácie vady tovaru je po tom, ako využil svoje právo a požiadal predávajúceho o odstránenie vady tovaru podľa bodu 5.8 týchto všeobecných obchodným podmienok skonzumované a bez ohľadu na výsledok reklamácie už opätovne nie je oprávnený pre tú istú vadu uplatňovať reklamáciu opakovane.
5.31. V prípade, že predávajúci ukončí reklamačné konanie ako odôvodnené zamietnutie reklamácie, ale vada výrobku objektívne jestvuje a nebola odstránená, môže si kupujúci uplatniť svoje právo na odstránenie vady tovaru prostredníctvom súdu.